Who we are
The Institution of Professional Engineers New Zealand (IPENZ) is New Zealand’s professional body for engineers, which makes us a team of people dedicated to building a strong engineering profession that New Zealanders have confidence in and can trust.
With a number of Membership categories, we welcome engineers from all disciplines and at any stage in their careers – Student, Graduate, Professional or Fellow. It’s our goal to always represent your best interests, and to help create a community of learning, collaboration and support. If you have an active interest in engineering, we have a Membership class for you too.
How does IPENZ represent engineers?
There’s so many things we do as the key organisation supporting the New Zealand engineering profession. Here’s a quick overview:
- Promoting the industry: encouraging people to choose engineering as a career, and advocating on behalf of our Members
- Upholding professional standards: maintaining a code of ethics and championing professionalism
- Managing competence standards: setting standards, performing assessments and maintaining a register of currently competent engineers
- Providing advice on engineering matters: we’re the expert voice, advising Members, employers, the public and government
- Supporting professional development: we offer training opportunities tailored to the needs of engineers, and support engineers as they work towards registration
- Facilitating global mobility: we accredit engineering qualifications to internationally-benchmarked standards, making it easier to find work overseas
- Encouraging Members to give back to the profession: by helping each other we can create a more cohesive and supportive industry
- Sharing engineering knowledge: including reporting on news and events, promoting best practice, seeking Member opinion through regular forums and working groups, and promoting targeted information from engineering interest groups
- Helping our Members connect and celebrate achievement: facilitating networking events and awards for our professional Members, and giving students and graduates support and networking opportunities through our SENZ and Engenerate programmes.
If you’re interested in joining IPENZ, find out about our Membership options
Ko wai mātau
Ko te Pūtahi Kaiwetepanga Ngaio o Aotearoa te rōpū ngaio o Aotearoa mō ngā kaipūkaha, e whakahiato ana i tētahi rōpū tāngata e pūmau ana ki te waihanga i tētahi ngaiotanga pūkaha e pono ana, e pūmau ana ngā tāngata o Aotearoa.
Nā te maha o ngā wāhanga Mematanga, tēnei te aumihi ki ngā kaipūkaha nō ngā pūkenga katoa ka mutu nō ngā wāhanga katoa o ngā umanga mahi – Ākonga, Paetahi, Ngaio, Pūkenga rānei. Ko tō mātau whāinga ko te whakakanohi i ō tino hiahia, me te āwhina ki te waihanga i tētahi hapori ako, mahi tahi, tautoko hoki. Mēnā he kaingākau ana koe ki ngā mahi pūkaha, he wāhanga Mematanga anō mōu.
He pēhea te whakakanohi a Pūtahi Kaiwetepanga Ngaio o Aotearoa i a koe?
He maha ngā mea e mahia ana e mātau hei whakahaere matua mō te tautoko i te ngaiotanga pūkaha o Aotearoa. Anei tētahi tirohanga poto:
- Te hāpai i te ahumahi: te whakatenatena i ngā tāngata ki te kōwhiri i te mahi pūkaha hei umanga mahi, me te noho hei kaitaunaki mō ō mātau Mema
- Te pupuri i ngā paerewa ngaio: te pupuri i tētahi tikanga whanonga ngaio me te taunaki i te ngaiotanga
- Te whakahaere i ngā paerewa āheinga: te whakatakoto paerewa, aromatawai mahinga me te whakahaere i tētahi rēhita o ngā kaipūkaha mātau
- Te whakarato tohutohu mō ngā take pūkaha: ko mātau te reo ngaio, te tohutohu i ngā Mema, kaitukumahi, te iwi tūmatanui me te kāwanatanga
- Te tautoko i ngā kaupapa whakapakari: e whakarato ana mātau i ngā whai wāhitanga whakangungu e hāngai ana ki ngā hiahia o ngā kaipūkaha, me te tautoko i ngā kaipūkaha e whai ana kia rēhitatia rātau
- Te takawaenga i te nekeneke ā-ao: e tohutuku ana mātau i ngā tohu pūkaha ki ngā paerewa taumata ā-ao, e māmā ake te whai mahi i tāwāhi
- Te whakatenatena ki te whakapau kaha anō ki te ngaiotanga: mā te āwhina tētahi ki tētahi ka taea e tātau te waihanga i tētahi rāngai whakahonohono, tautoko hoki
- Te tuari mōhiotanga pūkahatanga: te whakauru pūrongo mō ngā karere me ngā huihuinga, te hāpai i ngā mahi tiketike, te rapu whakaaro mai i ngā Mema mā ngā rūnanga auau me ngā rōpū mahi, me te hāpai i ngā kōrero hāngai mai i ngā ropū pūkaha whai pānga
- Te āwhina i ō tātau Mema ki te tūhono me te whakanui i ngā whakatutukitanga: te takawaenga i ngā huihuinga tūhonohono me ngā whakawhiwhi mā ō tātau Mema ngaio, me te tuku tautoko me ngā whai wāhitanga tūhonohono ki ngā ākonga me ngā paetahi mā ā mātau kaupapa SENZ me te Engenerate.
Mēnā kei te hiahia koe ki te hono mai ki Pūtahi Kaiwetepanga Ngaio o Aotearoa, rapu mōhio anō mō ā mātau kōwhiringa Mematanga